Organitza les teves xarxes socials, amb l’Ester Barqué

Desembre de 2021- Organitza les teves xarxes socials. Com tenir unes xarxes atractives i útils.

Ester Barqué: Community manager, dinamitzadora i formadora en xarxes socials. Es dedica a publicar, penjar, viralitzar…, és a dir, a fer circular informació per les xarxes socials, el mitjà de comunicació més important en aquest moment. Amb una experiència de més de 1.500 hores impartint formació, ens explicarà aquelles accions en xarxes socials que sempre et ballen pel cap.

Inscriu-te aquí

Programa del curs

Ets present a les xarxes: Facebook, Twitter, Linkedin, Google My Business, Instagram. Una xarxa social pot contenir milions d’usuaris i ara per ara, si està ben utilitzada, és una eina de difusió molt potent, i una manera d’arribar a molta molta gent. Durant el curs coneixerem les xarxes socials per dins en sessions pràctiques on la ponent us ajudarà a fer més atractius els vostres perfils.

  1. Parlem de Xarxes Socials
  • Origen
  • Que són?
  • Les més importants
  • Obrir/Revisar les xarxes socials més importants

Facebook: 

  1. Saber obrir i diferenciar entre perfil professional i pàgina d’empresa
  2. Configuració de la informació
  3. Quina fotografia utilitzar
  4. Com publicar post, fotografies, escrits, etc.

Pàgines d’empresa

  • Com crear-la
  • A qui nomenar administradors?
  • Les nostres amistatsà seguidors de la nostra pàgina
  • Gestió diària
  • Programació de la nostra pàgina
  • Connectar Facebook amb Twitter
  • Últimes novetats

Twitter:

  1. Obrir perfil
  2. Configuració i disseny
  3. El nostre nom a Twitter i a totes les xarxes
  4. Buscar seguidors, a qui seguir?
  5. Gestió diària
  6. Vincular Twitter amb Facebook?
  7. Com publicar amb 140 caràcters…més no cal!
  8. Com anomenar…@
  9. Com i on utilitzar els # hashtags

LinkedIn:

El nostre perfil més professional i per fer contactes importants

  1. Obrir perfil
  2. Com fer que sigui el perfil de LinkedIn el primer que trobin a Google
  3. Configuració
  4. Obrir pàgina d’empresa a LinkedIn
  5. Com fer contactes
  6. Conèixer les diferents categories (1a, 2a i 3a categoria)

Google My Business :

Important ser-hi, es Google

  1. La nostra ubicació o marca , som els propietaris?
  2. Per un controlem la nostra ubicació
  3. Configuració
  4. Que tenim a Google (Gmail, YouTube, Drive, Google Calendar, Blogger…)
  5. Les noves webs de Google

Instagram:

Seguir fotos dels nostres amics

  1. Com obrir el nostre perfil?
  2. Editar el nostre perfil
  3. Seguir per ser seguit
  4. Com transformar-lo en perfil d’empresa
  5. Ficar m’agrada a les fotos dels que seguim
  6. Utilitzar els hashtags #
  7. Anomenar amb @
  8. Estadístiques
  • Preguntes… i també

També parlarem de:

-Altres  xarxes com Youtube, Pinterest…

-Retoc de fotografies i fer marques d’aigua.

-Aplicacions a tenir al mòbil per control de les nostres xarxes

Us recordem aquí les condicions dels cursos “Caps de setmana imprescindibles”

  • Preu del curs: 280 euros per persona. En el cas que vingueu acompanyats, el preu pel segon assistent o acompanyant compartint cambra és de 230 euros.
  • Forma de pagament: avançament de 20 euros per guardar la plaça (en cas d’anul·lació, només es tornarà si s’avisa amb 48 hores d’antelació Demanem amb vehemència que s’avisi amb temps en cas de no poder assistir per a donar la oportunitat a la gent que hagi quedat en llista d’espera perquè les places són molt limitades).
  • Arribada al Bosc de les idees a partir del primer dia a les 16h de la tarda.
  • Sortida del Bosc de les idees com a molt tard fins a l’últim dia a les 16h de la tarda.
  • El programa del curs el determina el professor o professora de manera anticipada, però es pot adaptar a les necessitats del grup.
  • Una setmana abans es crearà un grup de whatsapp per posar en comú dubtes i propostes. Un grup que es dissoldrà, si així ho desitgen els assistents, en acabar el cap de setmana de curs.
  • Inscripció mínima, 6 persones.
  • Inscripció màxima, 12 persones.
  • Les places es reservaran per estricte ordre de pagament de la bestreta.

Condicions de convivència al bosc de les idees.

  • El bosc de les idees no és, en cap cas, un allotjament com a tal sinó una casa particular que ofereix els seus espais per realitzar intercanvis, seminaris i cursos.
  • Per aquestes particulars característiques de la casa, es demanarà als assistents que col·laborin en mantenir les pròpies cambres endreçades, en parar i desparar la taula i portant els seus estris de neteja personal com tovalloles per al lavabo i per a la piscina i sabons. La casa no en disposa per a tots els convidats.
  • El cost del curs serveix per pagar un servei de cuina amb una cuinera professional, les despeses dels serveis comunitaris i els ponents convidats. L’objectiu del Bosc de les idees és cobrir les despeses, en cap cas fer-hi negoci.
  • En considerar-se un lloc d’intercanvi, es convida als assistents a compartir les seves habilitats, coneixements i experiències amb la resta d’assistents als cursos. Això pot incloure des de la música, la cuina, la botànica, la gimnàstica o qualsevol altra. L’aportació de cadascú es compartirà a través del grup de Whatsapp prèviament per si fa falta portar algun material especial per a l’ocasió.
  • Tots els cursos i activitats es faran seguint les recomanacions que hagin dictat les autoritats sanitàries. La major part del curs es farà a l’exterior i amb totes les mesures que siguin necessàries.
  • Podeu veure la casa i l’entorn en aquest enllaç.